2015年11月23日

【和訳】30 Seconds To Mars - The Kill

【歌詞&和訳】

What if I wanted to break
Laugh it all off in your face
What would you do?
What if I fell to the floor
Couldn't take all this anymore
What would you do, do, do?

もし僕が壊れたがったら
君のこと全部笑い飛ばそうとしたら
君はどうする?
もし僕が地面に落ちたら
これ以上耐えられなかったら
君はどうする?どうするんだい?

Come break me down
Bury me, bury me
I am finished with you

僕を壊しに来てくれ
亡き者にしてくれ
僕は君と共に終わるんだ

What if I wanted to fight
Beg for the rest of my life
What would you do?
You say you wanted more
What are you waiting for?
I'm not running from you

もし僕が戦いたがったら
残りの人生を乞うたら
君はどうする?
君はもっと欲しがるけど
何を待っているんだい?
僕は逃げたりしないよ

Come break me down
Bury me, bury me
I am finished with you
Look in my eyes
You're killing me, killing me
All I wanted was you

僕を壊しに来てくれ
亡き者にしてくれ
僕は君と共に終わるんだ
僕の目を見てくれ
君が僕を殺しているんだ
僕が欲しいのは君だけだったのに

I tried to be someone else
But nothing seemed to change
I know now, this is who I really am inside
Finally found myself
Fighting for a chance
I know now, this is who I really am

別の人間になろうとした
でも何も変わりそうにない
もうわかってるよ、これが内に眠る本当の僕なんだ
とうとう見つけたよ
機会を求め戦う
もうわかってる、これが本当の僕なんだ

Come break me down
Bury me, bury me
I am finished with you, you, you
Look in my eyes
You're killing me, killing me
All I wanted was you

僕を壊しに来てくれ
亡き者にしてくれ
僕は君と共に終わるんだ
僕の目を見てくれ
君が僕を殺しているんだ
僕が欲しいのは君だけだったのに

Come, break me down
Break me down
Break me down
What if I wanted to break?
What if I, what if I, what if I
Bury me, bury me

僕を壊しに来てくれ
壊してくれ
壊してくれ
僕が壊れたがったらどうする?
もし僕が…
僕を亡き者にしてくれ




posted by ボーン at 13:43| Comment(0) | 数字 30 Seconds To Mars | このブログの読者になる | 更新情報をチェックする
この記事へのコメント
コメントを書く
お名前:

メールアドレス:

ホームページアドレス:

コメント: [必須入力]

×

この広告は1年以上新しい記事の投稿がないブログに表示されております。